Denna vecka som nu snart är över...
2010-05-23 / 15:22:10 / Allmänt

Passat underbara barn denna veckan... Onsdag kom en annan dagbarnvårdare hit vi pyssla och lekte ute i det fina vädret. De fick göra en tavla med havsmotiv de blev så fina. De små tyckte det inte var lika skoj så de fick leka. De små fan varandra och följde varan åt hand i hand. Så söt :-) Torsdag kväll fick jag ett trevligt besök. Hon fick en ansiktsbehandling vi grilla och snacka av oss en del. Fredagen var extra mysig då lilleman var här med E. Efter melis så satte jag på musik och vi dansa Lilleman bjöd upp till dans. Han bara gör en så glad!!! Lördagen vilket härligt väder det var. Vi var först och köpte gardintyg till pappa som jag fixa i smyg nu när han var hos Ingrid. Återstår och se vad han tycker hoppas han blir glad. Där efter hämta vi farmor vi fick ett ryck i trädgården och Mikael grilla god mat. Desert var jordgubbar mums... Söndagen är nu här jag e så trött får inte tummarna los. Städat lite men bör göra mkt mer suck. Hoppas jag snart är pigg :-) Trevlig söndag till er alla Hoppas ni haft en underbar pingsthelg!

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: