Nu orka inte kroppen mer...
2010-03-18 / 00:03:12 / Allmänt

en barndomsvän förlorade sin pappa ikväll/natt. Han somna in lugnt med ett leende mot sina döttrar. Han har verkligen lidit de sissta dagarna. Hoppas nu han har det bra i himelen och hälsar till min mamma som också finns där uppe. Han var bestämd med en skarp röst som alltid stod för det han sa. Tänker så på familjen tur ni har en sån fin sammanhållning hoppas ni inte tappar den i sorgen. Finns här för er Stora Varma Kramar till er. Du kommer vara saknad... Men minet av dig kommer att finnas kvar!

1 Kommentarer
Albin:

Hej Anette,



Jag får börja med att beklaga din väns bortkomna far. Hoppas att han har det bra där uppe.

Jag kom in på din blogg genom att googla efter "fotledsprotes". Och som jag har förstått så verkar Mikael också fotledsopererat precis som mig. Jag skulle gärna vilja kontakta honom för några frågor, om det går bra! P.S. Op han i Spenshult förra onsdagen? Då låg vi inne samtidigt. ler



SKRIVET DEN: 2010-03-24 KL: 16:35:01



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: