I går morse....
2010-03-14 / 00:25:06 / Allmänt

då ringde telefonen tidigt. Det var från spenshult. De har hittat en snabb op tid till Mikael. Det blir op nu på onsdag som kommer. Det känns lite jobbigt efter som han ska vara så långt hemifrån är inte bara till Lund precis. Just nu är jag ledsen hela tiden en väns pappa har inte långtid kvar och det drar upp så mkt ang när jag misste min mamma. Sen är det lite annat också. Så därför gillar jag inte att han inte kommer vara hemma behöver min älskling just nu. Men det finns en positiv sida av det att snart förhoppningsvis kommer han att må bra och inte riskera att fotledsprotesen bryts. I onsdags kväll fick jag ett positivt e-mail så förhoppningsviss kommer jag att ha ett jobb from April månad. Det känns bra så att jag snart ska slippa leva på min pappas pengar. Berättar mer sen om det. Idag kom grannen hem från sin resa så nu sent i kväll lämna vi hem Truls. Just när allt funka som bäst. Men det är så nära mellan oss. Nelly börja löpa i Tisdags så Truls var lite rädd för henne. Hon är just nu en bitch. Men det går över. Skönt att truls förstår det var mer än vad Achilles gjorde han gav sig inte tyckte att hon lukta så gott. Så det var tur vi bara hade han i två dagar. Natti natt alla sov sött.....

1 Kommentarer
ele:

Hej! Vilken fin blogg du har!

Läs och kommentera gärna min blogg om du har lust :)

Hur har din dag varit?

KRAM /elena :D



SKRIVET DEN: 2010-03-14 KL: 11:07:40 URL: http://elenapeyron.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: