Hundvakt....
2010-03-08 / 23:53:32 / Allmänt

I lördags åkte några iväg till Frankrike för att åka skidor så vi passar deras hund. Sen idag fick vi även passa broderns hund. Så nu är det tre hundar här hemma det gillar inte Nelly riktigt. Trotts att hon normalt kommer bra överrens med dem båda. Vet inte om det är för att varken jag eller Mikael mår så bra och att jag just nu är så ledsen. Bla för att hamnat i tjafs med min läkare som jag inte riktigt har förtroende för. Så har nu skrivit ett långt brev för att förklara från min synvinkel hoppas utifrån det att han ändrar inställning.

I Helgen hjälpte Leena och jag pappa med att bära in en kyl och fys och ta ut det gamla nere hos farmor plus att rensa/sortera ut det som är gamalt i kyl och frys. Shit sånt tar längre tid än vad man tror. Men nu är det gjort skönt. Pappa tacka för hjälpen kors i taket. Sånt är jag alltid noga med att säga. För ett enkelt tack kan betyda så mkt.

I morgon blir det en tur till Biltema, Ikea och Stoff & Stil skönt att komma ut lite. Hoppas bara Mikael har ork till det. Han mår inte så bra just nu. Hans fotledsprotes är söder och har hamnat på sne. Läkarna förstår inte hur han klarar att gå de är rädda för att den kan knäckas och det får inte hända så nu är det rullstol så mkt som möjlight. Skönt att det för en gångs skull förstår hur han mår. Så om två-tre veckor blir det op de väntar på att få hem en del från Frankrike.

Idag har jag/vi myst med lilleman han är så go vi dansa till smurfarna det gilla han. Synd bara att jag har honom så lite åt gången hinner inte med så mkt. Jag njuter var sekund jag har honom ett litet charmtroll e vad han är det säger de även på dagis och en generös kramare!



0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: