Denna sjukvård
2010-03-01 / 23:51:29 / Allmänt

Idag har jag träffat F-K för uppföljning hon var väldigt trevlig idag och hjälpsam och tillmötesgående. Det var så skönt. Fick även klarhet i en del som jag funderat på.

Sen efter mötet körde jag och träna det var skönt men trött blev jag. Men lite beror nog på att jag sovit dåligt nu i en del nätter. Så då är energin inte på topp för fem öre.

Förra torsdagen dog en tvåårig pojke uppe i mora pga att läkaren bedömde att det var en vanlig förkylning och skicka hem familjen. Några timmar senare blev Neo alvarligt sjuk hög feber och föräldrarna kunde inte ens röra vid honom sån smärta han hade. Ambulansen ville först inte komma och hämta honom efter som de redan varit hos läkare men till sist så kom de. De kom och såg hur sjuk han var de fick köra inom Moras sjukhus Neodär han blev nersövd under resan på tio mil till närmaste stora sjukhus fick tre hjärtstop på vägen ditt det fjärde så orkade inte kroppen mer. De misstänker att han fått hjärnhinneinflamation och då måste man ha omgående vård. Läkaren missa tydliga tecken.
Detta är för jävligt sånt ska inte få hända vad händer med denna sjukvård är det pga alla besparingar eller vad? På aftonbladet kan ni gå in och läsa om denna tragiska händelse. Stod i Lördags. Zorina tänker på dig.
De slarva oxå när jag misste min mamma så jag har inte mkt till övers för läkare idag. Men finns säkert de som är bra...

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: